בקניה מעל 299 ש”ח משלוח מהיר חינם

מחשב נייח משרדי לעסקים

מעוניינים לקנות מחשב נייח לעסק? הגעתם למקום הנכון!

אם אתם צריכים להחליף מחשב למשרד שלכם או מעוניינים לקנות מחשב חדש, כדאי לכם לדעת איך להתאים את המחשב לצרכים שלכם. מחשב נייח משרדי לעסקים יכול לשמש למגוון רחב של פעולות, החל מעבודה משרדית בסיסית כמו כתיבה וקריאה של מיילים ומסמכים ועד לעבודות מורכבות יותר כמו שרטוט בתלת ממד. הדרך הטובה ביותר להזמין מחשב נייח לעסק שלכם היא באמצעות התאמה אישית של המחשב לצרכים שלכם ובמאמר הבא נפרט איך לעשות זאת בצורה יעילה, מושכלת ומשתלמת מבחינה כלכלית.

איך בוחרים מחשב לעסק?

מחשב לעסק כדאי לבחור על פי מספר רכיבים חשובים. רכיב ראשון הוא המעבד של המחשב, הנחשב לרכיב מרכזי במחשב ואחראי על ביצוע הפעולות השונות הנדרשות לתפעול הבסיסי שלו. עבור מחשב נייח משרדי, מומלץ לבחור מעבד בעל לפחות ארבע ליבות ומהירות מינימלית של 2.5 GHZ. רכיב נוסף הוא הזיכרון של המחשב, הנקרא גם RAM. זיכרון המחשב הוא רכיב המאפשר למחשב שלכם לאחסן נתונים זמניים וההמלצה היא לבחור זיכרון עבודה בנפח מינימלי של 8 GB. רכיבים נוספים שיש לבחור הם המאיץ הגרפי ונפח האחסון, אליהם צריך להוסיף גם את תוכנת ההפעלה הרצויה לכם ותוכנות עבודה נוספות הנדרשות לכם לעבודות שונות הרלוונטיות לעבודה שלכם, כגון כתיבת מסמכים והכנת מצגות.

אילו סוגי מחשבים נייחים מתאימים למשרד?

ישנם 2 סוגים עיקריים של מחשבים נייחים היכולים להתאים לעבודות משרדיות. סוג ראשון הוא מחשב All in One הבנוי כולו בתוך מסך המחשב וכולל את כל הרכיבים הנדרשים בתוך המסך. מחשב זה חוסך מקום ונחשב לפריט עיצובי מרשים במיוחד. סוג שני הוא מחשב נייח מודולרי, המאפשר החלפה פשוטה של רכיבים והוא נוח מאוד לשדרוג הרכיבים על פי הצורך. אם אתם מעוניינים לקנות מחשב נייח משרדי לעסקים, אנחנו בחנות מחשבים וסלולר LABTOP ממליצים לכם לעשות זאת דרך חנות האון ליין המקצועית שלנו, הכוללת מגוון רחב של מחשבים נייחים במפרט טכני גבוה. 

איך מזמינים מחשב נייח משרדי לעסקים?

ההזמנה של מחשב נייח משרדי לעסקים מתבצעת דרך קטלוג המוצרים שלנו המופיע באתר והתשלום מתבצע דרך מערכת ממוחשבת המאובטחת בתקן הבינלאומי PCI DSS, השומר על פרטי ההזמנה וכרטיס האשראי שלכם באופן מוצפן. אנחנו בחנות מחשבים וסלולר LABTOP זמינים עבורכם גם דרך מספר הטלפון המופיע באתר לכל שאלה הנוגעת למחשב הנייח שבחרתם.

מאמרים ומדריכים נוספים:

התחברות באמצעות SMS למשתמש קיים

שגיאה: מספר הטלפון אינו תקין (יש להקיש מספר ללא מפרידים)

שגיאה: קוד האימות אינו תקין

שגיאה: מספר הטלפון לא קיים במערכת

יצירת חשבון חדש

שם פרטי
שם משפחה
אימייל
טלפון