בקניה מעל 299 ש”ח משלוח מהיר חינם

עובדים בתחום הצילום? מחפשים מחשב נייד מומלץ?

אם אתם עובדים בתחום הצילום ומשתמשים באופן קבוע עם תוכנות לעיצוב גרפי ועריכת וידאו, חשוב שיהיה לכם מחשב מותאם לצרכים שלכם. בחיפוש אחר מחשב נייד מומלץ לצלמים, יש 5 דגשים שצריך לשים עליהם לב:

  1. רזולוציית המסך.
  2. המעבד של המחשב.
  3. הביצועים של המחשב ויכולת לעבוד עם תוכנות לעיצוב גרפי.
  4. סוללת מחשב חזקה.
  5. משקל המחשב, אם אתם לוקחים אותו לכל עבודת צילום.

מחשב המותאם לתוכנות עיצוב גרפי

בין התוכנות הפופולריות ביותר לעיצוב גרפי אפשר למצוא את התוכנות אדובי, אילוסטרייטר ותוכנת פוטושופ. בכדי שהמחשב יוכל לעמוד בעומס הנתונים בעבודה עם תוכנות עיצוב גרפי כבדות, הוא צריך להיות בעל מעבד חזק של i5 או יותר וזיכרון מספיק גדול (RAM) בכדי לעבוד בצורה יעילה עם כל הנתונים בעת עבודת העיצוב הגרפי. אלמנטים נוספים הקשורים למחשב הם המעבד הגרפי שלו (GPU) המאפשר לכם לבצע עיבוד תמונות בצורה יעילה יותר ועם תוצאות טובות יותר עבור הלקוחות שלכם. מחשב נייד עם מפרט גבוה ועם מעבד גרפי מתקדם, הוא הבסיס לעבודת עיצוב גרפי ועריכת וידאו מקצועיים.

מה מומלץ – מחשב נייד או מחשב נייח?

כאשר מדובר על עבודות צילום ההמלצה היא להחזיק מחשב נייד על מנת שיוכל לשמש אתכם בעבודה מול הלקוחות שלכם, לכל אירוע או כל נסיעה לצורכי צילום. ישנם צלמים המחזיקים 2 מחשבים – מחשב נייד לשאת אותו לאירועים וימי צילום ומחשב נייח לעבודה גרפית במשרד או בבית. אם אתם מחפשים מחשב נייד מומלץ לצלמים, אנחנו בחנות מחשבים וסלולר LABTOP הכתובת שלכם, עם מבחר עצום של מחשבים ניידים איכותיים וחזקים בטווח מחירים רחב על מנת שתוכלו למצוא את המחשב המתאים ביותר לתקציב שלכם. אנחנו מייבאים את המחשבים הישר מהיצרנים ומספקים לכם מחירים ישירות מהיבואן לצרכן.

איך מזמינים מחשב נייד מומלץ לצלמים?

קנייה של מחשב נייד מומלץ לצלמים מתבצעת בקלות ובנוחות דרך קטלוג המוצרים שלנו באתר. אנחנו בחנות מחשבים וסלולר LABTOP מציעים לכם את המחשבים הניידים המובילים בעולם של מותגים מוכרים כגון המותג HP, המותג DELL והמותג ASUS. כל המוצרים שלנו מגיעים אל הלקוח לאחר שעבר בדיקות איכות קפדניות במיוחד במטרה לוודא כי המחשב הנייד שאתם מקבלים עומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

התחברות באמצעות SMS למשתמש קיים

שגיאה: מספר הטלפון אינו תקין (יש להקיש מספר ללא מפרידים)

שגיאה: קוד האימות אינו תקין

שגיאה: מספר הטלפון לא קיים במערכת

יצירת חשבון חדש

שם פרטי
שם משפחה
אימייל
טלפון