בקניה מעל 299 ש”ח משלוח מהיר חינם

אוהבים משחקי גיימינג? לא יודעים איזו מקלדת תתאים לכם?

אביזרי מחשב המשמשים לגיימינג צריכים להיות מהירים וחזקים יותר בשונה משימוש משרדי ובעיקר מותאמים לשימוש אינטנסיבי של המחשב לאורך זמן. אחד החלקים החשובים ביותר בכל מחשב גיימינג הוא המקלדת, כאשר ישנם 2 סוגים של מקלדות לגייימינג – מקלדת רגילה ומקלדת מכנית. מקלדות גיימינג מכנאיות בנויות במבנה פנימי שונה ממקלדת רגילה והן יכולות לשפר את מהירות התגובה שלכם פי 3 ממקלדת רגילה. במאמר הבא נפרט על היתרונות של המקלדת המכאנית לחובבי גיימינג ועל אפשרויות הקנייה המוצעות לכם כאן באתר.

מקלדת מכנית עם יתרונות תחרותיים

אם אתם משחקים משחקי גיימינג תחרותיים הדורשים מכם ביצועים אופיטימליים מול מתחרים אחרים, חשוב שתהיה לכם מקלדת באיכות גבוהה המותאמת למשחקי גיימינג. המבנה הייחודי של המקלדות המכניות, מאפשר לבצע לחיצה מהירה יותר באמצעות מקשים מיוחדים. בשונה ממקלדת רגילה, המקשים במקלדת המכנית פועלים בצורה של חצי לחיצה. לדוגמא, אם לחצתם עכשיו על מקש H במקלדת, המקש יהיה מוכן ללחיצה הבאה שלכם ויהיה במצב של חצי לחיצה. שיטה זו מאפשרת להשתמש במקלדת במהירות גבוהה, עם יתרון משמעותי לעומת מקלדת רגילה. מלבד זאת מדובר על מקלדת ארגונומית המותאמת במיוחד לנוחות הידיים ולריבוי לחיצות וניתן לרכוש את המקלדת המכנית יחד עם עכבר תואם וכך לחסוך במחיר ל-2 המוצרים הללו הנמכרים בנפרד. 

שיפור חווית משחקי הגיימינג במחיר משתלם!

מקלדות גיימינג מכנאיות מאפשרות לכם לשפר את יכולות המשחק שלכם במגוון רחב של משחקי גיימינג תחרותיים. זהו מוצר איכותי המיועד לשמש אתכם לטווח ארוך, עם אפשרות לתקן מקשים בנפרד במידה ויש בלאי או נזק למקלדת. אם נמאס לכם להשתמש במקלדות משרדיות למשחקי גיימינג ולראות את עצמכם עומדים מאחור מבחינת יכולות ותחרותיות במשחקים מסויימים, אנחנו בחנות מחשבים וסלולר LABTOP רוצים להציע לכם את המקלדות המכניות המתקדמות ביותר למשחקי גיימינג. טווח המחירים של מקלדות הגיימינג שלנו הוא רחב ומאפשר לכם לבחור את המקלדת על פי התקציב שלכם.

איך מזמינים מקלדות גיימינג מכנאיות?

הזמנה של מקלדות גיימינג מכנאיות יכולה להתבצע בקלות ובנוחות דרך קטלוג האתר שלנו. אנחנו בחנות מחשבים וסלולר LABTOP מציעים לכם חנות אונליין מקצועית הזמינה עבורכם 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע עם מגוון גדול של מוצרים ואביזרים איכותיים לגיימינג.

התחברות באמצעות SMS למשתמש קיים

שגיאה: מספר הטלפון אינו תקין (יש להקיש מספר ללא מפרידים)

שגיאה: קוד האימות אינו תקין

שגיאה: מספר הטלפון לא קיים במערכת

יצירת חשבון חדש

שם פרטי
שם משפחה
אימייל
טלפון