בקניה מעל 299 ש”ח משלוח מהיר חינם

איזה מחשב נייד יתאים לסטודנטים?

אם אתם מתחילים את הלימודים לתואר הראשון או השני או נמצאים כבר במהלך התואר ומחפשים מחשב נייד איכותי, כדאי שתדעו מה כדאי לבדוק לפני שאתם מבצעים קנייה של מחשב נייד. מחשב נייד מומלץ לסטודנטים צריך לכלול קודם כל אלמנטים מסויימים המתאימים ספציפית לתחום הלימודים שלכם. לדוגמא, אם אתם סטודנטים למדעי המחשב, אתם צריכים מחשב בעל מעבד חזק וכרטיס מסך ברמה גבוהה. אם אתם לומדים עיצוב גרפי או לימודי אנימציה, אתם צריכים מחשב עם מעבד גרפי איכותי וחזק. אם אתם אתם לומדים מדעי החברה או מדעי הרוח ומשתמשים בעיקר בתוכנות כמו וורד, אקסל או פאוור פוינט, אתם תוכלו להסתפק במחשב עם מפרט פשוט יותר לעומת סטודנטים שלומדים מדעי המחשב.

מה לבדוק לפני שקונים מחשב ללימודים?

אחד הדברים הראשונים שכדאי לכם לבדוק לפני קניית המחשב שישמש אתכם ללימודים, הוא אילו תוכנות ישמשו אתכם במהלך התואר. בסופו של דבר חווית המשתמש שלכם תלויה במידה רבה בתוכנות בהן אתם משתמשים ביום יום. תוכלו לבדוק זאת מול המרצים בקורסים, סטודנטים אחרים בלימודים או להוציא מידע מהסילבוס של המוסד האקדמי בו אתם לומדים במטרה להבין האם יש צורך בשימוש בתוכנות מסויימות. ככל שהתוכנות שאתם צריכים להשתמש בהן כבדות יותר, כך המחשב צריך להיות חזק יותר ועם מפרט גבוה. דבר נוסף שיש לבדוק הוא אופי השימוש שלכם במחשב הנייד. אם מדובר על שימוש לכתיבה בזמן השיעורים בכיתות או אולמות שאין בהם חיבורים נגישים לחשמל, יתכן ויהיה כדאי לכם לבחור במחשב עם סוללה חזקה יותר.

איפה אפשר למצוא מחשב נייד בחנות אונליין?

במקום לחפש בחנויות מחשבים את המחשב הבא שלכם, אתם יכולים לחסוך זמן וכסף ולחפש מחשב נייד מומלץ לסטודנטים בקטלוג המוצרים כאן באתר שלנו. אנחנו בחנות מחשבים וסלולר LABTOP מציעים לכם מגוון עצום של מחשבים ניידים במפרטים שונים, היכולים להתאים לכל סטודנט בהתאם לתחום הלימודים שלו. אם אתם מתלבטים איזה מחשב נייד להזמין, תוכלו להתייעץ איתנו בשיחת טלפון.

מה המחיר של מחשב נייד מומלץ לסטודנטים?

המחירים של מחשב נייד מומלץ לסטודנטים מוצעים לכם בקטלוג האתר בטווח מחירים רחב, כך שכל סטודנט יוכל למצוא את המחשב הנייד המתאים ביותר לתקציב שלו. אנחנו בחנות מחשבים וסלולר LABTOP מציעים לכם מחיר משתלם מהיבואן לצרכן, כולל אחריות לתקופה מוגדרת מראש עבור כל מחשב נייד או נייח המופיע בקטלוג האתר שלנו.

התחברות באמצעות SMS למשתמש קיים

שגיאה: מספר הטלפון אינו תקין (יש להקיש מספר ללא מפרידים)

שגיאה: קוד האימות אינו תקין

שגיאה: מספר הטלפון לא קיים במערכת

יצירת חשבון חדש

שם פרטי
שם משפחה
אימייל
טלפון