בקניה מעל 299 ש”ח משלוח מהיר חינם

מחשבים בהרכבה עצמית

איך מרכיבים מחשב נייח באופן עצמאי?

אם אתם מעוניינים לבחור את הרכיבים של המחשב הנייח שלכם, כדאי לכם להכיר את הדרכים לעשות זאת בצורה יעילה ומדויקת. מחשבים בהרכבה עצמית הם מחשבים שאתם בונים באופן עצמאי באמצעות רכיבים שונים שקניתם בנפרד. בניית מחשב בהרכבה עצמית היא דרך מצוינת לחסוך כסף ולקבל מחשב מותאם אישית לצרכים שלכם והיום ניתן לעשות זאת בדיוק מרבי באמצעות הזמנת כל הרכיבים במקום אחד. איך בוחרים רכיבים למחשב שלכם ואיך לעשות זאת נכון? את כל התשובות לשאלות הללו תוכלו למצוא בהמשך המאמר.

הרכבה עצמית של מחשב ובחירת רכיבים

כאשר אתם בוחרים לעשות הרכבה עצמית של מחשב נייח במקום לקנות מחשב מוכן, אתם נדרשים לבחור רכיבים בסיסיים להרכבת המחשב. יש מעל ל-20 רכיבים בכל מחשב ומומלץ להכיר אותם. בין הרכיבים אפשר למצוא את המעבד, המאוורר למעבד, לוח האם וכונן SSD. הבחירה צריכה להיות מותאמת לשימוש היום יומי שלכם, בין אם זה לצורכי עבודה ובין אם זה זה לשימוש יום יומי או לגיימינג. ההמלצה היא לפנות לייעוץ מקצועי בתהליך הזמנת הרכיבים, על מנת שתוכלו לעשות את הבחירה הנכונה לצרכים שלכם. חנות מקצועית המספקת רכיבים למחשבים, יכולה לספק לכם את הייעוץ הטלפוני הדרוש לפני הזמנה של כל רכיב למחשב.

למה כדאי להזמין מחשב בהרכבה עצמית?

מחשבים בהרכבה עצמית הם חסכוניים יותר ממחשבים הנקנים מוכנים והם מהווים את הפתרון הטוב ביותר לשימוש במחשבים לטווח הארוך. כאשר אתם מתאימים את המחשב לצרכים שלכם, תוכלו לבצע שינויים ושדרוגים גם בעתיד ואף להחליף באופן עצמאי חלקים מקולקלים. בחירת המעבד, כרטיס המסך או זיכרון המחשב, יאפשרו לכם גם להבין טוב יותר ממה מורכב המחשב שלכם ואיך לשפר את המפרט הטכני שלו לכל צורך הנדרש לכם. אנחנו בחנות מחשבים וסלולר LABTOP מציעים לכם מחשבים בהרכבה עצמית, עם הרכיבים הטובים ביותר בשוק ממיטב היצרנים. אנחנו נספק לכם את הייעוץ הנדרש לבחירת הרכיבים ואתם תוכלו להזמין בנפרד כל רכיב ולהתקין אותו באופן עצמאי במחשב שלכם, או במחשב חדש שאנחנו נספק לכם. 

הזמנת מחשבים בהרכבה עצמית

הזמנה של מחשבים בהרכבה עצמית יכולה להתבצע בצורה קלה ונוחה דרך קטלוג “רכיבי תוכנה וחומרה” המופיע כאן באתר. הקטלוג מציע לכם מגוון רחב של רכיבים לבניית מחשב באופן עצמאי במחירים הוגנים ומשתלמים במיוחד. אנחנו בחנות מחשבים וסלולר LABTOP נשמח לסייע לכם בתהליך בחירת הרכיבים במטרה שתוכלו להרכיב את המחשב המושלם לצרכים שלכם, שישרת אתכם לשנים רבות קדימה.

מאמרים ומדריכים נוספים:

התחברות באמצעות SMS למשתמש קיים

שגיאה: מספר הטלפון אינו תקין (יש להקיש מספר ללא מפרידים)

שגיאה: קוד האימות אינו תקין

שגיאה: מספר הטלפון לא קיים במערכת

יצירת חשבון חדש

שם פרטי
שם משפחה
אימייל
טלפון